Nä jag är verkligen inte säker

...men det ordnar sig säkert :)

Känner att ja verkligen måsta ha den inställningen för att det faktiskt ska ordna sig :P
annars kan nog allt bli kaos har jag en stor känsla av...inte bra alls ^^
...särskilt om man inte kan skylla på nån annan om det skulle bli det heller ;)



Nu är det mycke snurr kring lägenheten eftersom det blir inflyttning tidigare än beräknat :D
Så det ska fixas grejer..mikro å grejer e ju nödvändigheter! ...så ska kika på en begagnad på lördag..
Å hoppas jag får mina fina röda lampa! Ingen annan får köpa den grr...undrar om ja ska åka å hämta den imorn bara för att va säker på å få den :P

Sen e det massa annat som ska fixas me...kastruller å sånt tråkigt plus att internetabonnemang måste införskaffas å möjligtvis router om man inte kan få dubbelsladd på nått sätt...suck...som sagt mycke men d e värt det ;)

Blir inflyttning på fredag nästa vecka har vi bestämt...så får bli en snabb inflyttning efetrsom d e halloweenkväll ;)



Å idag efter djurvården så åkte vi hem...hann dock inte åka mer än 300 m förren det va en tjej som missat bussen som ville lifta me oss ^^
Inga problem klart man ställer upp :P Man får ju välja sina liftare väl å jag e proffs ;)

Va iaf lite skojj å höra om när hon bott i centralamerika å sådär å hon va doktorand (vet ej i vad..) å skulle snart till Guatemala å jobba därifrån...lyx...

Å sen när vi kommit hem å va ute å gick me vovvarna träffade vi på en knepig liten dam med en whippet...Anna som fick deala med henne ^^
...tex. när tanten sprang runt själv å lekte hund xD

Finns mycke underligt folk! ;)


Nu på kvällen va det ju egentligen middag på skolan men har varit så less å trött så orkade verkligen inte å sen skulle klassen på på Bishop arms men orka inte me d heller..jag vet tråkig jag e men nån gång måste man va d
me :P

...funderar på att sova tidigt...lr fan d e ju redan för sent...damn...

jaja...måste ju säga att filmen Wall-e verkligen va fin iaf...såg den förut :) Se den om du inte redan har (jag verkar va den enda som inte sett den förren nu ;) !


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0