2:a dagen på HINT & handikapp

...ja man blir ju det utan mobil!

2:a dagen i skolan iaf :) Skojj va det men är lite rädd för han läraren som skällde på mig för växtodlingen..han verkar va väldigt väldigt barsk...om han är sådär i vanliga fall vill jag inte veta hur han är när han är arg, som tant Anna sa :P

VI hade iaf föreläsning av en husdjursagronom idag :) Det va skojj å man lärde sig massa :) Hade tex. 2h föreläsning om kosignaler, alltså hur man kan se på en ko hur den mår osv. himla intressant ^^

Efter plugget va slut vimsade vi runt på skolan å försökte hitta Malin som har hand om hundgårdarna och skickades från det ena huset till det andra eftersom ingen visste vart hon höll hus...
Det visade sig att detta var eftersom hon var på studiebesök på Kålmården...

Sen tog vi reda på när vi ska va i lagårn på måndag...halv 6 blev svaret...jippieyey...


På hemvägen passade jag på att dumpa mobilen på verkstan så att jag kunde få den upplåst nån gång....på onsdag skulle det komma nån dit som kunde göra det...å e helt handikappad till dess! Så vill ni nått ring tant Anna ;)

Sen till lägenheten käka lite havregrynsgröt å ner på stan ^^ Klipptid kl. 14 :) Blev prima skinka, gick hos traineen idag för att spara nån hundralapp iaf ;)
Diggade killen i 20-årsåldern som va där samtidigt som mig som färga sitt hår grått ;)

[random pic på Kenzo]


Sen upp till mamma där hon satt hos sin frisör och sen till lägenheten igen, packa lite grejer å upp till Lillänge där det va kaos!
Fick tränga mig in framför en bil för att inte bli fast :P

Å nu e jag hemma i Oviken...kände att vi kunnat gå ut nu på kvällen å imorn me eftersom det e gratis inträde på Marité men va inte direkt sugen så priorterar att va hemma me pållen å chilla istället ;)
Kommer säkert fler tillfällen där man e lite mer på G ^^

Nu vet ja dock inte vad ja ska hitta på...hålla tummarna för att kul folk loggar in på MSN en fredakväll...fan vilken tur jag måste ha :P

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0