Det är över nu...

...känns lite så när helgen plötsligt tar slut...

Men har varit en skön helg :) Pållen har skött sig ypperligt och jag längtar tills vi får börja galoppera igen :D

Dock har det inte varit mycke annat som hänt i helgen och det börjar kännas som varje dag är den andra lik...
Snackade med Junie å vi båda verkade känna att nått drastiskt måste ta å hända snart!

Men sen är det ju så att om nått ska hända måste man ofta ha ett finger med i spelat själv också...frågan är bara vad ska jag göra för att det ska hända nått??

Har några idéer och ska fundera över dom å se vad jag kommer fram till...vad det är för idéer? Ja det lär ni säkert märka om jag bestämmer mig för att förverkliga dom ;)

Har satt upp dom nya gardinerna i mitt rum :) Blev mycket ljusare å finare iaf :) Tradera is the shit!


Men nu blir det minsann inget mer shoppande nästa månad! Har blivit av med mer än 7500 spänn den här månaden!

Nästa månad blir det bara hyra, mat, ev bensin och beställningen från Hööks! Å det är mer än nog...

Plus att vi ska till Norge nästa söndag...där lär det ju me gå åt lite pengar...suck money is not my kind of thing...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0