Jobb, jobb å föreläsningar om öh...mjölkrobotstall?

...haha ja jag tror det går att sammanfattad d precis så :P

Började dagen som vanligt 05.20 å gick till Deloitte...va först där sp fick larma av...alltid lika läskigt :P
Blir asrädd för att trycka fel kod lr att nått ska bli fel så att dom måste ta dit Securitas ;) det skulle va PIIINSAMT om något :P

Va själv på övervåningen på Deloitte så fick snabba på som fan för att hinna, dammade typ me ana handen skurade golv me den andra..va faktiskt nästan så :P Å ändå blev man klar en halvtimme senare än vi har avtalad tid till...men så e det nästan alltid där även fast man är 2 st så tyckte jag klarade tidsgränsen rätt bra ändå...
Imorn ska jag instruera en liten tan om hur man städar där...yey...hoppas det inte är en av alla dom surkärringarna som finns där ute i världen :P

Väl klar på Deloitte gick jag till Hemköp å körde skurmaskinen där i 1,5 timme å sen fick man då äntligen dra tillbaka till lägenheten ^^
Vid halv 11 gick jag å Anna ner på stan å kollade i skoaffärer, behöver verkligen nya vinterstövlar :/ men har inte ens hittat några jag vill ha än...
Hittade däremot en asmysig Bondelidtröja på MQ...men den har jag då verkligen inte råd me :(

Vid 11 klippte sig Anna på Salong Vip å sen va det hem till lägenheten igen å käka lunch, havregrynsgröt me äppelmos å kanel is the shit ;)

Sen åkte vi ut mot Rösta direkt för att installera Katla i hundgården som vi äntligen fått :) Så nästa vecka följer Toffee med hit till lägenheten :D

Sen va det föreläsning på schemat...men föreläsaren vi egentligen skulle haft hade fått förhinder så vi fick en annan snubbe istället...

Han föreläste om hur man ska bygga ett mjölkrobotstall och hade en miljon ritningar på sånna stall med pilar å skit om vilket håll korna gick å blablabla...slutade lyssna efter halva föreläsingen å ritade små söta kossor på mitt papper istället xD


Men fick iaf sluta tidigare så vid 15 drog vi hem till lägenheten igen :) Nu har jag kollat på Adventureland, Kristen Stewarts nya film (Bella från Twilight ni vet), den va väl helt ok men inte mer...

Fick även i uppdrag av chefen att ha hand om Deloittesäckarna med städmaterial till imorn bitti...så mitt i maten fick ja springa ut å hämta dom men jaja om det inte va nå värre så :P

Förresten, va käkar ni studenter för mat som e snabblagad,billig å helt okej nyttig?

Nu har vi käkat kycklingsoppa, spagetti carbonara & spagetti bolognese å kyckling å grönsaker i ugn...
Hm...man kan ju såklart woka ihop lite grejer å så ska jag sno receptet på mammas lättlagade fiskrätt...men sen då??? :P

Nu ska jag roa mig med Internet eftersom ingen vill roa sig me mig :P

PoK

Kommentarer
Postat av: junie

jadu mycket yoghurt och mackor blir det tyvärr... men annars går det ju alltid bra att bara röra ihop nånting av billiga grönsaker, allt man kan hitta i princip höhö alltid lyckas man ju få till något ätbart ;)

2009-09-10 @ 18:41:41
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0