Först av allt JAG HATAR NORSKA POWERPOINTS!

....nån som missade rubriken :P

Asså det e ju helt jäkla sjukt..jag fattar verkligen inte!

Vi skulle ha återintroduktion och köra resterande halvan av Djurhälsa-kursen och jag såg fram emot att äntligen få en rolig kurs...

Men vad händer??

JO, läraren sjukskriver sig, skolan ordnar ingen ersättare å här sitter jag med 28 norska powerpoints X MINST 20 sidor i genomsnitt!!!

WTF!!!!!!!!!!!!!!

Det måste ju va hela norges djurhälsa-kurs som vi fått i powerpoints iaf...no fucking way att det är halva kursen iaf!

Å tror dom att jag ska lära mig typ 30 hönssjukdomar utantill med alla symptom och skit (ja det var bara en powerpoint det) ja då tror dom fel!

Om jag hade haft hela kurstiden på mig möjligtvis hade jag lärt mig 10 st....men nu har jag 2 veckor till tentan...å inte e det bara höns vi ska lära oss om utan det är ALLA:
  • Getsjukdomar
  • Grissjukdomar
  • Kosjukdomar
  • Zoonoser
  • Fårsjukdomar
  • Klövsjukdomar
  • M.M
Lyckat säger jag bara....



Här kommer ett IG lr ja F seglande inom en snar framtid....



Å tyvärr är INTE detta ett aprilskämt....


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0