Laredoute= NO ---> Asos.com = YES

...jepp det man handlar på Laredoute får man sen köpa på Asos ist...

Mm...för La redoute har ju fuckat up....ursäkta uttrycket :P men allvar så har dom några problem när dom skickar först halva ordern där 1/3 av sakerna har fel storlek...sen sitter man å väntar på att dom ska skicka resten men när man kontaktar dom så säger dom att VI har annulerat ordern :S

Jo tjena att vi avbeställer ordern när vi fått halva och sitter å väntar på resten??

När man sen förklarat för dom att så är det inte så blir allt försenat och jackan som jag skulle ha till Paris bla. kan inte levereras förren i slutet av juni...eh nej tack...

Då gick jag in på Asos.com och beställde en annan jacka ist...

så istället för den här jackan:

549kr, La redoute

 

...blev det den här:

680kr, Asos.com

 

Och imorn ska jag se om jag kan spendera lite cash på Gina också eftersom jag fick presentkort av syrran :)

Siktar nog in mig på nån snygg klänning ^^

 

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0