Utbildningar "utifall att"...

...inte alls så himla skojj men alltid bra å ha nån backup...

Så igår satte jag å fyllde på me lite fler utbildningar på studera.nu och även om det va många utbildningar som kändes såhär..."ja sure visst skulle jag kunna utbilda mig till det här...men nää :S" så fick dom ändå en plats på min lista...

När jag var klar blev det såhär:

1. SLU-91034 - Djursjukskötare - kandidatprogram 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Sveriges Lantbruksuniversitet, Skara

2. SLU-91020 - Etologi och djurskydd - kandidatprogram 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Sveriges Lantbruksuniversitet, Skara

3. MAH-20401 - Studie- och yrkesvägledarutbildningen 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Malmö högskola, Malmö

4. HH-10013 - Miljö- och hälsoskydd 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Halmstad, Halmstad

5. LU-80211 - Naturvetenskapligt kandidatprogram, Miljö- och hälsoskydd 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Lunds universitet, Lund

6. MDH-22805 - Sjukgymnastprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Mälardalens högskola, Västerås

7. UMU-01524 - Kandidatprogrammet i miljö- och hälsoskydd 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Umeå universitet, Umeå


Så ja vi får väl se hur et blir med allt...anmälde mig även till en till veterinärhögskola igår...på den gick man
först 1,5 år i Norge och sen flyttades man och läste resten av utbildningen i Slovakien...inte heller vad jag vill men som sagt när man har det såhär så behöver man flera alternativ utifall att....

Perfekta vore ju såklart att få veta att man kommer in i Köpenhamn typ nån vecka efter intagningsprovet....alltså vara en av de 30 som skrev provet bäst...fan va skönt det skulle va....Hoppas hoppas så mycket....

Särskilt nu när det blir andra intagningskrav i Danmark nästa år :S Fyyy faaan säger jag bara för inte nog med att ett intagningskrav blir Engelska C, det skulle man väl kunna orka med men dom ska även införa Fysik B :[
KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK säger jag på det ämnet!


typ enda anledningen att man skippa vet. skolan i Sverige å så ska den skiten införas i Danmark me...fattar inte...




Så SNÄLLA gör så jag kommer in i år, jag gör VAD SOM HELST!!!



PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0