När jag blir stor ska jag bli VETERINÄR :D


...Väntade och väntade...

...brevet kom inte på fredagen
...väntade hela helgen försökte förtränga allt och förbereda mig på ännu en besvikelse
...måndagen kom
...väntade och försökte intala mig själv att jag inte var nervös och att det som stod i brevet inte skulle påverka mig, att jag inte skulle bli asförbannad och ledsen när jag inte kom in...

Bestämde mig för att nån annan fick hämta posten idag

...ingen gick och hämtade posten
...jag va tvungen at gå en sväng med Leszlo.
..oj det bar iväg med riktning mot brevlådan
...2 stora kuvert till mig.
..1 från Skara Centrumbostäder och 1 från Köpenhamns universitet
...glömde bort åt vilket håll jag tänkte gå
...fick gå tillbaka
..hemma igen
...försökte hålla mig lugn
..försökte säga till mig själv att djursjukskötare det är ju så nära man kan komma

...öppnade det stora kuvertet från Köpenhamn...

...Tilbud om studieplats

...Grät av lycka...

Äntligen!




Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!



Jag har följt din blogg länge - hittade den när jag letade efter veterinärer som studerar utomlands.

Jag är så glad för din skulle och du kommer att bli en superveterinär.

Grattis

Eva

2010-08-03 @ 18:21:28
Postat av: Eva

Hej!



Jag har följt din blogg länge - hittade den när jag letade efter veterinärer som studerar utomlands.

Jag är så glad för din skulle och du kommer att bli en superveterinär.

Grattis

Eva

2010-08-03 @ 18:21:40
Postat av: Emma R

wow!, jippi!, suveränt!, klockrent!, blod svett och tårar!, FY TUSAN VA KUUUUUL!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Caroline, en stor eloge till dig och allt ditt kämpande och för att du aldrig gav upp!!!!!

2010-08-04 @ 12:39:54
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com
Postat av: gunvor

önskar dig verkligen lycka till-även om det hade varit trevligt att ha dig här på västgötaslätten!

2010-08-07 @ 14:48:24
URL: http://frosta.se/
Postat av: Jenni

Jag vet hur det känns att öppna det där kuvertet! Jag grät floder och ringde alla jag kände.

JÄTTEJÄTTEJÄTTEGRATTIS!!!!!!

2010-09-15 @ 17:52:07
URL: http://loketoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0