ÅRE

...I was there ;)

Yes igår på eftermiddagen begav jag mig mot Åre med tåg...
Och som tur var klev jag på rätt tåg...var inte helt säker där ett tag men så kom det massa norrmän å folk me skidor så då blev man 100% säker på att man var rätt ;)

Träffade Platt på station när ja kom fram å det va som vanligt....ja som alltid när vi ses, det känns precis som om det va typ igår vi träffades xD stört det där för det va faktiskt mer än ett halvår sen :O



Iaf så bodde dom perfa läge precis ovanför station så smidigt å bra :) Kollade lite på film å käkade tacos innan vi drog ut på Åres nöjesliv...men nog va 40- & 50-taggarna överrepresenterade på alla ställen :P

Stod i kö på Country Club ett tag innan vi drog vidare till en liten krog å sen till Dippan....där jag och Platt hade skoj trots att medelåldern var hög när vi kom dit xD
Men som tur var så sänktes den allt mer med att det blev senare på kvällen ;)

När vi kändes oss färdiga på Dippan så drog vi vidare till Max å Platt köpte en glass (vilket var VÄÄÄÄLDIGT ovanligt tydligen...märktes på kassörskans förvirring ;) sen satt vi där å snackade till klockan...ja vad blev den?? den måste varit 3 iaf ^^




Å idag så åkte jag hem vid 10.24..å precis innan ja ska åka så kom vi på att det hade ju varit askul om Platt följt me en sväng till Östersund...så då bokade hon nästa tåg till Östersund :D
Så hon kommer hit vi typ 17 :)

Så ikväll ska vi åka på discobowling i stan :D
...å egentligen skulle ju Jimmy också kommit idag med det strula med SJ:s hemsida så han kunde inte betala sin resa....hata SJ....

Men ska bli askul att Platt kommer hit iaf så hoppas ja att Jimmy kan komma hit imorn så löser ju sig allt ganska bra iaf ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0