Saknad

...känslan för tillfället...

Mamma & pappa tog med sig Toffee hem igår efter att vi varit å firat min kusin Snail...så nu är man helt ensam i världen...lr ja jag har ju förstås Pixie men e ju inte samma sak :)

Antar att en del av att ja e så nere är för att ja inte har nån att umgås med om dgrna...mina riktiga vänner bor massor av mil bort  och själv är här med kemiboken som sin enda vän....inte undra på att man är som man är :P

Nä men allvarligt talat...this suck!

Man snart kommer iaf Platt upp :D YEEEY!!! Vi skaaaaaaaaaaaa seeeeeeeeeeeees!
fuckin' forever since last time

Nu ska jag kolla på film igen...har kollat på en film redan idag när ja blev trött på kemin...Dreamer....fin film :)


...å nu är jag trött på kemin igen så bäst å dra på en film till så att man kan koppla bort allt ett tag å befinna sig i filmens värld ett tag...

PoK


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan få leka med mig nån dag om du har tråkigt=)

2010-02-05 @ 01:51:44
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0