Motivationsförlust???

...ja för motivationen är inte här iaf...

Kommit in i en såndär skitsamma whatever period...motivationen för att göra nått...nått överhuvudtaget mer än att ligga i sängen, kolla på film, surfa runt å allmånt inte göra ett piss känns mycke mera lockande än att göra...nått??

Vill bara avsluta dom här äckliga kurserna nu...lr ja snarare äckelkursen Husdjursmiljö...hatar den fattar inte vad det är vi ska kunna...lr vad det är meningen att vi ska ha lärt oss??
Det har varit alltifrån hur en gris i frihet uppför sig till hur man bestämmer ledningsförmågan i ett material...wtf?? allt därimellan går ju bara inte att lära sig...för det är ju ALLT!

det viktigaste ska vi kunna...vad husdjurmiljö är...

Jo men tack! Vad är Husdjursmiljö? Jag har inte fattat det än iaf...är det inte det som vi skulle ha lärt oss nu??

flum

försökt skriva ner det viktigaste...lr ja det jag tycker e viktigast...inte direkt samma sak...

aja...nu ska jag hämta ut min hårddisk...testa den sen plugga...lovar...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0