Sammanfattning???

...är det vad som behövs kanske?

För näää jag har ju inte uppdaterat jag vet......å jag har ju varit hemma i ett antal dgr nu så ja sammanfattning blir det då...

  • Tåg från Sthlm --> Östersund - Gick helt okej...alltid lika trist att åka tåg själv dock :/ Men glad att det inte var samma sak som jag åkte TILL Sthlm med...för det va det västa jag åkt med!
1. Toaletterna funkade bara i en enda vagn
2. Proppfullt med folk som hade med skidor, barnvagnar, pulkor ja u name it...
3. Det snöade in mellan vagnarna...
4. Det droppade från fönstrena
5. De fick inte på värmen...
6. Vi blev försenade och tågresan tog inte 6 timmar och 40 min utan 7 timmar....

  • Hemma - Hade tänkt rida på min pålle men totalt omöjligt med 30 minusgrader ute varje dag...så nu har man dåligt samvete för att han har fått lunka i hagen i 2 veckor :S

  • Datan kraschade - Om mitt liv låg ut och surrade i cybervärlden nånstans och jag va lite smått förtvivlad...dock har vi en supergranne som fixade den :D
  • Skolan började men inte jag - I torsdags började skolan igen...men jag ignorerade det och fortsatte ha lov...på torsdag kväll somnade jag kl 00.00 och vaknade igen av att jag drömt den mest onödiga drömmen ever! Hör själva:
    Jag satt och kollade på tv och det var ett inslag med prinsessan Viktoria och Daniel som var med på något evenemang, dom gick rakt fram sen missförstod dom varann så Viktoria tänkte svänga vänster medans Daniel fortsatte rakt fram, men dom löste det och båda gick åt vänster...


Ja och det va d! Kul dröm...INTE! Så tur att jag vaknade :P Fast jag vaknade ju iof 02.20 och kunde inte somna om...så smsade me Jimmy ett tag...bestämde mig för att försöka sova eftersom jag tänkt kliva upp å dra till skolan 06.30...men det var helt omöjligt så satte mig på MSN och drygade fram till kl. 07.40 typ :S
Sen var det inte tal om att dra till skolan...

  • Paris - Parisresan beställdes och blev betald, så nu är det klart! 14-18 maj befinner jag mig i Paris med min mamma, tant Anna och Platt :D


  • Lisa & bio - Lisa kom och hälsade på i lägenheten, käkade lite middag innan vi drog på bio och såg Avatar, som var en riktigt bra film med ett bra budskap.
  • Sjuk & jobb - Har åkt på en riktig jäkla förkylning så går runt och har konstant lite ont i huvet, kan inte andas och är supertrött...allt detta plus att jag idag och imorgon ska upp och jobba kl 6 på ICA Maxi...
  • Högtalare & extern hårddisk - Min kanin tuggade av sin första sladd...som råkade vara min högtalarsladd...och för att inte datorn ska krascha igen var jag tvungen att köpa en extern hårddisk..så nu är man 1000 kr fattigare ...



  • Plugg - Resten av tiden fram till tisdag, när vi har Fysiologi och anatomi-tenta och till torsdag, då vi har Husdjursmiljötenta kommer försöka ägnas åt tentaplugg....
...men nu ska jag försöka tillfriskna med en film :) ...och längta tills jag får min externa hårddisk och mina högtalare :D

PoK

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hih tack dsm ! :)

2010-01-09 @ 14:33:28
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha vilken dröm:P

2010-01-09 @ 19:29:36
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0