Tentan gick...bra?? :O

...ja jag tror fasen det asså :O

Å det känns inte bra att den här feta kursen i Husdjursmiljö gick bättre än Fysiologin & anatomin..ja menar jag ville ju ha bra betyg i Fys & anat. men jag sket ju lite i vad jag skulle få i Husdjursmiljö...

Men det enda som gjorde att det gick relativt bra vara att jag faktiskt pluggat på RÄTT grejer den här gången! ALltid ett plus...iof kom jag inte ihåg allt jag pluggat men majoriteten iaf :P

...så nu är det bara å vänta på tentaresutatet....


till dess...slappa!
lr njaa nu överdrev jag...men iaf i helgen ;)

Sen börjar Kemin :/ och Etologin :D
...å intehar jag nått jäkla jordprov xD
oooops... ;) vi skulle väl tagit det i september/oktober nått ^^ men man kan inte komma ihåg allt :P

Nu ska jag iaf sitta här å dryga en stund bara för att jag får å sen sova ^^ yey!

PoK

Kommentarer
Postat av: Junie

hihi lite svårt att ta jordprov nu kanske? ^^

2010-01-16 @ 11:08:32
URL: http://sockeriogat.wordpress.com
Postat av: Malin

Fin blogg du har! :)

2010-01-16 @ 15:39:27
URL: http://aquenes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0