Flyttat "hem"

...å känns weird...

Känns knepigt att ha alla sina saker här i Oviken igen när man e van å antingen bo i resväskan eller på nått annat ställe också....

Emelie & jag ska ha städat ut lägenheten den 28 juli för då är det besiktning...bläää hoppas det går igenom orkar inte betala nån skit bara för att vi får nån surkärring (lr gubbe) som besiktar...



Pixie har under tiden jag varit hemma fått en utebur så hon e lycklig dom dagarna det är sol iaf :) & rumsrenhetsträning står på schemat och sen får man springa omkring å se till så han inte tuggar på allt...
uppriktigt sagt så har jag gått ner 2 kg sen jag hämtade valpen, och det måste vara enbart pga. att man ska hålla koll på lilla pluttgrisen hela tiden :P
Hoppas d lugnar sig innan man försvinner totalt XD




Annars jaa...hm..

Ja det är 20 dgr tills intagningsbeskedet från Danmark kommer och 10 dgr tills det från Norge kommer...
hemskt...
jag känner mig lite down när det gäller det här nu...känns som jag kämpat en evighet för det jag verkligen vill men ändå händer inget och alla dumma regler och sånt går alltid emot en...

känns nästan som sista chansen det här...kan ju alltid testa igen men man vill ju ha studera-motivationen igång me...

återstår å se
hoppas såklart fortfarande..

PoK



Kommentarer
Postat av: malin och pixel

haha det här med att gå ner i vikt... min har också rasat sen valpen kom in i bilden. något att rekommendera som bantningsmetod kanske ;)



sen måste jag också säga gud vad tråkigt att det strulat sig så med utbildningarna du sökt. jäkla skolor, fasen vad sur jag hade blivit. lr snarare riktigt förbannad :(

2010-07-22 @ 11:42:06
URL: http://www.two-and-a-half-dogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0