Jobb = "Jobb"

...ja lite så e det ;)

Var och utförde mina första uppdrag på Sibylla igår och det gick bara bra...dock var dom på Sibylla lite snåla så jag fick bara en hamburgare och inget mer :P Skärpning !

Sjukt smidigt jobb! (om man inte glömmer å ta kort på framsidan av stället å måste åka tillbaka kanske ;)

Men annars är det toppen, kanske inte världens bästa lön men tillräckligt bra för att göra det man ska :P
Jag menar 150 spänn/ställe och gratis hamburgare? Annars e det ju toppen för man kan ju göra det när man vill innan slutdatumet, ta med vovven och det tar inte alls lång tid.
De flesta jobb måste man ju iaf jobba 1,5h ungefär för att få ihop 150 spänn ^^

Idag tror jag d blir 2 SIbylla till och sen så är det bara ett kvar som jag tar påväg hem till Oviken :)

Fick även 3 nya jobbuppdrag igår som gick ut på att informera 3 st Pressbyråer i stan om nått nytt betalkort, så det ska nog också gå prima :)



I samma sväng som jag va på jobbuppdragen igår så åkte jag och plockade hem 3kg Eukanuba hundfoder (gratis eftersom jag skrivit och bett Eukanuba om en provpåse ;) .
Eftersom Leszlo käkar det nu så ska jag blanda upp det väldigt långsamt med Halla foder Junior/Medium som bara innehåller svenska råvaror och är helt vetefritt. (Fastnade för Halla foder efter mycket letande i foderdjungeln...)

När jag var på Djuraffären på Frösön och frågade efter Eukanuba valpfoder så sa tanten bara:
- Vi säljer inte Eukanuba här!

Jag bara öhhhh..nähe okej...
För precis innan så var jag ner och kollade vilka foder dom hade och de hade en hel vägg där det stod Eukanuba och där de hade några Eukanuba-påsar...dessutom var HEEEELA deras skyltfönster täckt med Eukanuba reklam...

Kärring!


Bättre gick det på Granngården där de både hade fodret och bjöd Toffee på godis ^^

Dessutom har jag köpt en tygbur på Jula till Leszlo (för nu har minsann Toffee börjat använda sin bur, precis när jag tänkte att Leszlo kunde få den :P )så allt är fixat nu fattas bara vovven ^^

Förövrigt så består halva mitt rum av burar nuförtiden XD




PoK




Kommentarer
Postat av: Kitty

Hej!

Vill inte förstöra din bild av Halla foder, jag precis som du fastnade också för den och köpte en säck till vovven. Den hade något minder fett och protein än mitt tidigare foder men jag fick ändå ge mer än dubbelt så mycket mat, Texas blev vrålhungrig (trots att han åt dubbelt så mcyket, vi snckar vakna klockan 6 på morgonen och väcka mig (han sover annars så länge som möjligt!)) Dessutom bajsade han hela tiden och mycket :S Det passade inte oss helt enkelt! Passade inte heller en kompis golden som ockås prövade, jag fick till och med sälja min säck för han trodde typ att han svälte ihjäl :( Stackars vovve! Att det kunde vara sådan skillnad på foder!!!!! Men det är ju indivudellt också! Men håll koll på valpen bara ;) Kramiz, och Lycka till!!!

2010-06-12 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0