Nytt

...känns skööönt...

Jepp känner att allt blir så himla mycket bättre nu när man känner att våren är påväg :)

Nya idéer också orkar man mycke mer, like it!

Nu har jag även blivit som alla andra som tatuerat sig förresten...jag vill ha en till!
Och det vanliga problemet är att komma på vad och särskilt hur den ska se ut....jaja får fundera ett tag till på det känns det som...

Idag ska jag iaf klippa mig :) Hur? I dunno :P
Det lär väl visa sig när ja kommer dit...lr ja snarare när ja går därifrån ^^

Sitter ju förresten vid min nya data nu :D


Känns skönt att slippa bråka med den gamla nå mer...å som tur var hann jag spara allt viktigt :)



Har sökt fler sommarjobb me ^^ å det som skiljer sig från de andra är väl ett sommarjobb på Öland på en kamelfarm xD



Hoppas verkligen jag får det jobbet :P skulle va superskoj :)
Mat och husrum var inkl. i lönen och man fick ta med sig sina djur...så som sagt PERFA sommarjobb ;)



Undrar om man ska ta å kliva ur sängen nu kanske...har inte klipptid förren 13.15 men blir alltid så stressad när ja har en tid å passa om jag måste åka nått transportmedel för att hinna...

jaja...

¡ƃɐp ɐɹq uǝ ɐɥ


PoK



Kommentarer
Postat av: sovereign

Kamelfarm haha? Var såg du den jobbannonsen? =D

2010-03-24 @ 14:15:22
URL: http://ssovereign.blogg.se/
Postat av: David

Hehehe, vilken rolig ledig tjänst för en som söker sommarjobb!

2011-03-26 @ 14:31:14
URL: http://www.sommarjobb.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0