Intervju!!!!! och planerna och ny hemsida ;)

...jag fick intervju i Köpenhamn!!!

Av alla sökande var jag en av dom 180 som fick intervju så jäkla glad nu men nu e jag så jäkla nervös inför intervjun DET MÅSTE GÅ BRA!!!!



Intervjun blev den 1 juni så nu håller jag på att planera att som måste in i kalendern just nu ser det ut såhär:

  • 21 maj redovisning och sista skoldagen, åka till Oviken
  • 22  maj vårmarknad på Jamtli
  • 23- 27 maj MÅSTE få iordning bilen!
  • 28 maj upp tidigt för att åka till Karlstad och hälsa på valpen, åka upp till Mora på kvällen, övernattning på bokat vandrarhem
  • 29 maj kaninutställning i Mora, kaninerna på plats senast kl 09.00. Åka tillbaka till Östersund
  • 1 juni 12.30 vara på plats på veterinärhögskolan i Köpehamn för intervjun
Så det är en aniiiing tajt med tid just nu men det ska fasen gå!!!


Håller dessutom på och fixar med en hemsida, inte kommit alls långt än så länge och det är ingen proffessionell sida utanbara på kul :)

http://copperglow.webs.com/

Nä nu ska jag fixa iordning powerpointen till redovisningen imorn och hoppas att man blivit liiite friskare till imorn...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0