oJ

Nästan en månad sen man skrev här sist...

Blir mest uppdateringar på vovvarnas hemsida nu: http://copperglow.webs.com

Men i skolan går det helt ok men hade nyss mina första tentor...ingen som var direkt enkel...den jag tror jag klarade mig bäst på var biokemin, som jag trodde jag skulle få mest problem me...
Kemin blir det helt klart re-exam på :P zoologins utgång är oviss...

Men trivs jättebra i Danmark och på skolan :) Längtar bara tills vi ska börja med lite mer "veterinäriga" ämnen :P

Det jag saknar från Sverige är att bara kunna åka till en stor matbutik, här blir det till att vandra till en liten sketen matbutik tvärs över vägen...skönt att ha så nära men inte skojj när utbudet är minimalt och priserna är höga..

Andra butiker jag saknar är lågprisbutiker som Rusta och Ö&B att bara kunna svänga förbi nån sån när man behöver nån skitsak och är fattig student...

Men i löööv alla "shoppingbutiker"..inte blivit nån shopping dock för inväntar fortfarande Jimmys CNS-bidrag...som han får när han besökt Sverige och öppnat ett svenskt bankkonto...struligt allt ska va....



Längtar och väntar på att få ett tillbud på en lägenhet på ett annat ställe...en 2:a :D
More space - yes please! = (IKEA!!! ;)

Till dess (28:e plats nu och går långsamt neråt) så får vi trängas på våra 25 kvm..går dock över förväntan med 2 pers, 2 hundar och en kanin som nu vågat sig ut lite mer äntligen (trodde ett tag att hon skulle bli en tjock liten boll när hon bara satt i buren eller i sitt hus och surade :P)

Och en sak till...Heartland har börjat igen (lööv)...får dock kika på det på youtube då de inte laddar upp det på Piratebay längre...men men bara jag får se det ;)

men nu ska vi springa ut me vovvarna och kanske hämta en ny pinne till Pixie :)


PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Ser att du pluggar till veterinär i dk. Är själv väldigt intresserad av att söka dit. Såg även att du sökt i Norge. Skulle bli jättetacksam om du ville tipsa mig om hur mm säker, vad man behöver skicka in, vilka kvoter och betyg mm kan bli antagen i/med. Skulle vara tacksam om du har några länkar som du skulle vilja skick iaf. Gärna till min mail. Tack på förhand. Mvh Nathalie

2011-08-15 @ 21:50:09
Postat av: Anonym

Hej. Ser att du pluggar till veterinär i dk. Är själv väldigt intresserad av att söka dit. Såg även att du sökt i Norge. Skulle bli jättetacksam om du ville tipsa mig om hur mm säker, vad man behöver skicka in, vilka kvoter och betyg mm kan bli antagen i/med. Skulle vara tacksam om du har några länkar som du skulle vilja skick iaf. Gärna till min mail. Tack på förhand. Mvh Nathalie

2011-08-15 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0